Laatste dagen in Seminyak

27 februari 2023 - Seminyak, Indonesië

's Morgens om 9u werden we afgehaald door Ade met zijn auto om ons naar Seminyak te brengen. Een ritje van 70km die wel 3u duurde. Aangekomen in Seminyak was het aan het regenen. Onze plannen van 3 dagen lekker strandweer konden we wel opbergen. Uiteindelijk zijn we toch 2 keer naar het strand kunnen gaan, weliswaar tussen de buien door.  Voor de rest nog wat gewandeld door de straatjes met het ene kraampje naast het andere. Hier zie je vooral blanke mensen lopen, het echte Bali is hier ver zoek. Jammer dat zoveel toeristen niet verder komen dan de toeristische badsteden rond de luchthaven. Bali is zo mooi en heeft zo veel meer te bieden.

Vandaag dan nog even naar het strand geweest, om 12u uitgecheckt en richting luchthaven vertrokken waar we nu zitten wachten op onze (lange) vlucht. Morgen zitten we terug in de kou, het zal aanpassen zijn.

Dankjewel aan iedereen die onze blog gevolgd heeft. Ook voor ons is het heel leuk om de reacties te lezen.  Hopelijk kunnen we jullie op ons volgende avontuur opnieuw boeien. Dat zal in principe over 2 jaar zijn, bestemming nog in planning en strikt geheim 😉😉😉

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Conny Papen:
    27 februari 2023
    Het was zeer leuk om jullie te volgen...veilige reis terug ..en veel plezier met het plannen vd volgende reis .
    Wij vertrekken overmorgen richting België met eerste stop bij je ouders (Suzanne)in Calpe 😊😉grtjs Peter Conny uit Axarquia Andalucia
  2. Josiane:
    27 februari 2023
    Ja, t'is weer voorbij dat mooie avontuur. Het is hier wel koud maar volop zon hoor! Dus voorlopig geen poncho's nodig
    En eerst een beetje😴 op 't vliegtuig. Bedankt voor de mooie verhalen en tot binnenkort!
  3. Lucien:
    27 februari 2023
    Goede terug rit en hou de trui maar bij de hand voor hier de terug komst in ons België landje.
  4. Paul en Rosa:
    Goede terugkeer
  5. Lieve Collette:
    27 februari 2023
    Het is altijd leuk om effe mee op verlof te zijn:)
  6. Van gorp Maria:
    27 februari 2023
    Ik heb er van genoten van jullie avontuurlijke reis bedankt en veilige vlucht terug naar huis 🏡🙏👍💙💚💜❤️🍀🍀🍀🍀👄👄👄👄